فروشگاه اینترنتی

چرا فروشگاه اینترنتی جزء ملزومات تجارت ما است ؟؟؟

داشتن سایت در دنیای امروز امری  عادی و می توان گفت حتی  حتی گاهی حیاتی به شمار می رود . دنیای امروز، دنیای رقابت است و اگر فرصت را از دست بدهید از رقبای خود عقب می میانید. هر فرد ویا هر کسب و کاری که قدم در عرصه ی نوین حال قرار ندهد از چرخه ی رقابت ها حذف خواهد شد.

آیا شما فکر می کنید به  فروشگاه اینترنتی نیاز دارید ؟

مزیت خرید اینترنتی یا همان  سایت فروشگاه آنلاین در مقابل خرید سنتی چیست؟

برای گرفتن یک جواب مطمئن بهتر است موارد زیر را مطالعه کنید.

  • یک ویترین کامل از محصولات شما که مشتری بدون اتلاف وقت می تواند ساعت ها در آن ها جستجو کند و محصول مورد علاقه ی خود را پیدا کند.
  • مشتری در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجا می تواند به فروشگاه شما دسترسی داشته و دیگر فروشگاه شما محدویدت زمانی و مکانی نخواهد داشت.
  • شما امکان آشنایی کامل با محصولاتتان به وسیله فیلم و عکس را به مشتریتان می دهید و اجازه بررسی همه جانبه را به او می دهید.
  • مشتری این امکان را دارد تا کالا را در محل مورد نظرخود تحویل بگیرد و نیازی به حضور در فروشگاه برای خرید کالای خود نداشته باشد.
  • به مشتری خود تجربه ی یک خرید آسان و بی استرس را می دهید
  • مشتری می تواند زمان زیادی را برای تصمیم گیری خرید خود صرف کند و امکان تصمیم گیری درست برای خرید او وجود خواهد داشت زیرا در خرید حضوری برای این که زمان زیادی را در فروشگاه صرف نکند ممکن است تصمیم عجولانه ای بگیرید که بعدا از خرید خود پشیمان شود.

این ها تنها دلایل اندکی بود تا به شما ثابت کند نه تنها به یک فروشگاه اینترنتی نیاز است بلکه وجود آن آن هم در این عصر اینترنت و تکنولوژی ضروری است.

دلایل بالا برای آن دسته از افرادی است که فروشگاه فیزیکی دارند و به صورت سنتی از زمان های گذشته کار می کنند.

شرکت تک گستر این افتخار را دارد تا با توجه به نوع فعالیت و سلیقه ی مشتریانش و با توجه به امکاناتی که آن ها می خواهند سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) را برای آن ها طراحی و راه اندازی کند.

 

برای مشاهده نمونه کار ها کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

حال می خواهیم آن دسته از افرادی را مخاطب قرار دهیم که قصد شروع به کار دارند و می خواهند یک فروشگاه داشته باشند و تا به حال یک فروشگاه فیزیکی نداشته اند.

امروزه با گسترش دنیای دیجیتال و اینترنت و با توجه به تعداد کاربران بسیار زیاد اینترنتی ایجاد کسب و کار آنلاین در ذهن بیشتر افراد جرقه میزند و این دسته افراد دوست دارند در این دنیای شلوغ مجازی که همه سعی به کسب درآمد از آن را دارند  در آمدی میلنیونی کسب کنند.
مزیت های داشتن یک فروگاه اینترنتی نسبت به یک فروشگاه سنتی:

  • شما برای شروع کار نیاز به یک مغازه و یا یک محل فیزیکی خاص برای فروش محصولاتتان ندارید زیرا شورووم و ویترین محصولات شما سایت فروشگاهی شما است.حتی در بعضی موارد نیاز به یک انبار هم نیست تا سایت فروشگاهی شما گسترش پیدا کنند و در آن زمان نیاز به انبار حس شود.
  • بخش عمده  ای از مراحل فروش آنلاین به صورت اتوماتیک می باشد و نیازی به وجود نیروی انشانی نیست ” معرفی محصول ، سفارش محصول و دریافت اطلاعات( آدرس، کدپستی و شماره تلفن و…) ،پرداخت آنلاین ” همگی در سایت انجام میشود و بدون نیاز به حضور کسی.
  • امکان مدیریت مشتریان و ارایه ی خدمات پشتیبانی به آنان برای شما ساده تر خواهد بود.
  • از یکی دیگر از مزایای آن می توان به تعداد مخاطبان اشاره کرد.شما در ابتدای کارتان می توانید مخاطبان زیادی داشته باشید زیرا همان طور که می دانید تعداد کابران اینترنتی بسار بالا هستند.

در گذشته شرکت ها برای  گسترش محدوده فعالیت و فروش محصولات خود ناگزیر به احداث نمایندگی و تحمیل هزینه های بیشتر بودند و این در حالی است که با داشتن یک سایت فروشگاهی (فروشگاه اینترنتی) ، شرکت را قادر می سازد که در هر جایی و هر کشوری که دسترسی به اینترنت وجود دارد بتواند مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین خود بپردازد.

از روش های مختلف پرداختی که مشتریان می توانند مبلغ موردنظر را بپردازند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرداخت درب منزل درهنگام تحویل کالا
  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک ها (مشتریان فروشگاه شما می توانند مبلغ مورد نظر خود را از طریق کلیه کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب بصورت آنلاین پرداخت نمایند)
  • واریز وجه به حساب شما ( از طریق کارت به کارت و یا واریز به شماره حساب و….)
  • کلیه درگاه های پرداخت بین الملی (Paypal, 2Checkout, MoneyBookers , …)

روشهای پرداخت، با توجه به نیاز مدیر فروشگاه و در پنل مدیریت قابل مدیریت و فعال سازی می باشند.

و در آخر می توان به آمار و داده هایی که سایت به شما می دهد اشاره کرد . شما داده هایی را به دست می آورید راجب سلیقه ی مشتریانتان و این که کدام محصول پرمخاطب است کدام جنس و…. و با توجه به اطلاعات دریافتیتان می توانید کسب کارتان در آن راستا گسترش دهید.

در مقالات قبلی اشاره به اهمیت داشتن سایت کردیم

در این مقاله ما به اهمیت داشتن یک فروشگاه اینترنتی اشاره کرده ایم ولی باید توجه داشته باشیم که نوع سایت و طراحی آن برای جذب مشتری بسیار مهم و ضروری است که با توجه به نوع فعالیت شما انتخاب می شد و در مقالات بعدی به آن ها خواهیم اشاره کرد و می گوییم چه المان هایی در طراحی سایت اهمیت دارند و برای جذب مشتری ضرورت دارند.

تیم تک گستر برای ارائه خدمات به مشترین عزیز همواره با ارائه مشاوره رایگان آن ها را در انتخاب نوع سایت که مناسب با نوع فعالیت آن ها با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت باشد، راهنمایی می کند

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now

تک گستر