هدف تیم تک گستر در طراحی سایت فروشگاهی، ثبت جلوه ای زیبا و ماندگار از تجارت شما در ذهن مخاطب است

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی یا سایت فروشگاهی سایتی است که امکان نمایش محصولات به همراه ویژگی های آنها را فراهم می کند این سایت فروشگاهی با امکاناتی که دارد می تواند محصول یا خدماتی که از طرف فروشنده عرضه می شود را به کاربران مختلف معرفی کند ،ویژگی ها و مشخصات آن را نمایش دهد و امکان سفارش و نهایتا خرید از طرف کاربر را فراهم کند.

مزایای فروشگاه اینترنتی : (سایت فروشگاهی)

  1. فروشگاه اینترنتی یا همان سایت فروشگاهی شما تعطیلی نخواهد و در همه روزها و ساعت ها به روی بازدیدکنندگان و خریداران باز خواهد بود و آن ها در هر وقت و موقعیتی خرید خود را انجام دهند
  2. فروشگاه اینترنتی شما ظرفیت نامحدودی دارد و میتواند بی نهایت محصول در خود جای دهد .
  3. فروشگاه اینترنتی یا همان سایت فروشگاهی شما با حداقل هزینه نگهداری در طول سال فعال خواهد بود و به مشتریان سرویس می دهد.
  4. تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی کامل و مفید از محصولات
  5. به دست آوردن نظرات خریداران محصول و به طبع آن گسترش اطلاعات درباره سلایق طرفداران هر نوع محصول و به دست آوردن یک جامعه آماری مناسب که به شما کمک می کند تا کسب و کارتان را در چه سویی پیش ببرید.

تک گستر با طراحی جامع یک سایت فروشگاهی و خصوصی سازی آن با توجه به سلیقه ی شما آن را با کم ترین قیمت به شما عزایزان ارائه می دهد . هم چنین همراه با سایت فروشگاهی اپلیکیشن های همگام سازی شده را نیز همراه آن ارائه می دهد که این اپلیکیشن قابل نصب بر روی پلتفرم های اندروید و IOS  می باشد.

شما هم برای راحتی کارتان و هم مناسب بودن قیمت آن می توان فول پکیج فروشگاهی را خریداری کنید که شامل سایت و اپلیکیشن است. یا در صورت نیاز هر کدام از آن ها را جداگانه خریداری کنید.

تیم تک گستر پکیج فروشگاهی شما را با خصوصی سازی های دلخواهتان در کم ترین زمان ممکن به شما تحویل می دهد.

برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید

به خاطر این که هر کسب و کار راه جداگانه ای دارد و برای خود منحصر به فرد است سایت هر کدام با دیگری فرق دارد پس بهتر است برای آن که سایت مناسب خود را با مناسب ترین قیمت داشته باشید از تیم ما مشاوره دریافت کنید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now