چرا اپلیکیشن ؟؟

امروزه اپلیکیشن ها چه نقشی در کسب کلر شما ایفا می کنند ؟؟ دلایل داشت اپلیکیشن چیست ؟

اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای بیزینس آنلاین تبدیل شده و داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کار یک امروزه یک امر ضروری به نظر می رسد. ضمن اینکه اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با استفاده از مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

امروزه نقشی که موبایل ها در زندگی مردم ایفا می کنند بسیار پر رنگ است . از مهم ترین نقش های  آن نیز می توان به نقش آن  در تجارت اشاره کرد  که  تقریبا می توان گفت اکثر مشاغل اهمیت ویژه ی آن  را در بیزینس های خود متوجه شده اند. ارتباط میان تجارت و تکنولوژی از زمان هایی بسیار قبل وجود داشته و ادامه دارد چراکه تکنولوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد و این ارتباط غیر قابل گسستن است.

اگر شما هنوز مردد هستید که آیا اپلیکیشن های تلفن همراه داشته باشید یا نه؟  با  ارائه این چند دلیل  که چرا کسب و کار های هوشمند و موفقیت آمیز در حال رشد هستند، تصمیمتان را بعد از خواندن این مقاله خواهید گرفت.

مطالعات به وضوح نشان میدهد ک کاربران گوشی های تلفن همراه،اپ های نصب شده بر روی موبایل را به برنامه های روی وب سایت  ترجیح می دهند. شما ممکن است متوجه این نیاز نشوید ،اما شما  زمانی  متوجه این نیاز می شود که مشتریان شما از شما درخواست اپ را دارند.

یک اپلیکیشن می تواند به صورت خودکار اطلاعات و محتوا را به مشتریان خود نمایش دهد.اپلیکیشن، به شما اجازه می دهد بطور مستقیم با مشتریان در ارتباط باشید و تقاضای آنها را مورد بررسی قرار دهید.

 

از دیگر مزایای اپلیکیشن های تجاری می توان به برقراری امکان ارتباط دو طرفه کاربر و اپلیکیشن اشاره کرد و همچنین ردگیری نتایج رفتار کاربر با اپلیکشن. راز بزرگ دیگر در زمینه اپلیکیشن های موبایل این است که آنها راه فروش را باز می کنند. یک اپلیکیشن موبایل می تواند موتوری باشد که از مزایای کسب و کار سنتی نیز بهره می برد، مواردی از قبیل رضایت بیشتر مشتری و اگاهی بیشتر از محصولات.

شرکت تک گستر این افتخار را دارد تا با توجه به نوع فعالیت و سلیقه ی مشتریانش  اپلیکیشن مناسبی طراحی کند و با توجه به هزینه ای که می خواهند بکند بهترین کیفیت را در اختیار آن ها قرار دهد و به آن ها ارائه دهد.

 

برای مشاهده نمونه کار ها کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

دلایل داشتن اپلیکیشن

شما می توانید با طراحی یک اپلیکشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدماتتان را برای کاربران به اشتراک گذاشته ،به طوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.
هرچند داشتن وب سایت ها برای دارندگان کسب و کارها امری ضروری است ولی نمی توانند نیاز به موبایل اپلیکیشن را پر کنند. از مزایای داشتن یک موبایل اپلیکیشن خوب نسبت به سایت می توان به عملکرد آفلاین اپلیکیشن ها، دسترسی راحت تر و سریع تر و همچنین سرعت بالا آن اشاره کرد.

حدود هشتادوپنج درصد از زمان کاربران موبایل به استفاده از اپلیکیشن ها سپری می شود. امکان شخصیت بخشی به اپلیکیشن های موبایل بیشتر است نسبت به سایت و به همین دلیل است که آنها در بین مخاطبان محبوبیت بیشتری دارند و کاربران موبایل استفاده از اپ را بیش تر دوست داشته و ترجیح می دهند. هم چنین شما می توانید ز طریق اپلیکیشن داده های زیادی را درباره ی مشتریانتان، سلیقه یشان، خدماتی که بیشتر نزد آ ها محبوبیت دارد جمع آوری کنید ،  بنابراین هرچه داده های بیشتری از مخاطبانتان  گردآوری کنید درک بهتری از آن ها  به دست آورید  و بهتر می توانید مخاطبانتان  را برای خرید قانع کنید و خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را پیش بینی کنید. هرچه سطح مدیریت رابطه با مشتری وسیع تر باشد، محصولاتی که آنها را به هیجان می آورند را بهتر خواهید شناخت و شما می توانید پیشرفت را در کارتان حس کنید.

و در آخر می توان گفت مصرف کنندگان باید برای انتخاب خدمات و محصولات شما در مقایسه با سایر رقبا دلیلی داشته باشند. و یکی از مهم ترین دلایلی که شما می توانید مور انتخاب قرار بگیرید نوع سایت و اپلیکیشن شما است.

پس می توان گفت داشتن اپلیکیشن یک مزیت بزرگ برای کسب و کار شما به حساب می اید که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و اگر از این عصر تکنولوژی عقب بمانید رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت و شما کسب و کارتان توسعه ای نخواهد داشت.

تیم تک گستر افتخار دارد که با طراحی اپلیکیشن بر روی هر دو پلتفرم اندروید و ios با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت  همراه شما عزیزان باشد

دلایل داشت اپلیکیشن

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now