با تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز، ظرف یک روز فروشتان را چند برابر کنید

google-adwors

گوگل ادوردز (googel ads)

اگر بخواهیم گوگل ادز را به زبان ساده توضیح دهیم ، شما از گوگل می خواهید که سایت شما را با یک سری کلمات کلیدی تبلیغ کند به این صورت که وقتی کاربری در مورد کلمه خاصی جستجو کرد، گوگل سایت شما را نشان دهد و اگر کاربر بر روی سایت شما کیلیک کرد شما بابت این کلیلک و ورورد به سایت به گوگل پول پرداخت می کنید.روزانه بسیاری از افراد هستند که برای خدمات  محصول مورئنظر خود در گوگل آن را سرچ می کنند و به دنبال رفع نیاز خود در گوگل هستند،برخی از این افراد هستند که به دنبال خدمات و محصولات شما می‌گردند. با تبلیغات گوگل ادز ، به راحتی می‌توانید خود را در معرض دید این افراد بگذارید و آ ها را جذب کنید.

هزینه های گوگل ادوردز

-ساخت اکانت گوگل ادوردز رایگان است

– برای نمایش تبلیغات در گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنید، گوگل در ازای نشان دادن سایت شما در مکان موردنظرتان از شما پول دریافت نمی کند.

– تنها به ازای کلیک بر روی تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید.اگر کاربر مرد نظر پس از دیدن نتایج گوگل روی سایت شما کیلیک کند، شما باید هزینه ای را به گوگل پرداخت کنید.

-هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC) در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است.

-در واقع شما برای تععین هزینه ی هر کیلیک وارد مزایده می شوید و با توجه به قیمت هایی که رقبای شما به ازا آن کلمات اعلام کرده و پرداخت کرده اند  وار مزایده می شوید و حداقل قیمتی که شما تعیین می کنند باید برابر نفر قبلی شما باشد .

-شما می توانید زینهی های خود را کنترل کنید پنل خود را ماهانه شارژ کنید و برای هزینه روزانه خود سقف تعیین کنید.

گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل صرفه اقتصادی داشته . زیرا سودی که این تبلیغات برای شما در پی دارد بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای این  تبلیغات می پردازید.

صرفه زمانی نیز برای شما در پی دارد. زیرا در مدت زمان کمی مخاطبان زیادی پیدا می کنید و به سود دهی خواهید رسید. مدت زمانی که در این نوع تبلیغات صرف می کنید تا به یک میزان مخاطب برسید بسیار کمتر از روش های معمولی تبلیغات است.

موثرترین روش تبلیغاتی با توجه به نتایج به دست آمده گوگل ادوردز است به شرطی که با مدیریت درست انجام شود

تبلیغات شما فقط زمانی نمایش داده خواهد شد که کاربری  خدمات و محصولات شما را جست وجو کند و در غیر این صورت نمایش داده نخواهد شد و همین امر موجب جذب مشتری واقعی برلی شما می گردد

برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید

به خاطر این که هر کسب و کار راه جداگانه ای دارد و برای خود منحصر به فرد است سایت هر کدام با دیگری فرق دارد پس بهتر است برای آن که سایت مناسب خود را با مناسب ترین قیمت داشته باشید از تیم ما مشاوره دریافت کنید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now