اهمیت داشتن سایت

شاید برای شما هم سوال شده باشد داشتن یک سایت برای شما چه مزیت هایی دارد ؟؟؟

داشتن سایت در دنیای امروز امری  عادی و می توان گفت حتی  حتی گاهی حیاتی به شمار می رود . دنیای امروز، دنیای رقابت است و اگر فرصت را از دست بدهید از رقبای خود عقب می میانید. هر فرد ویا هر کسب و کاری که قدم در عرصه ی نوین حال قرار ندهد از چرخه ی رقابت ها حذف خواهد شد.

امروزه،در عصر جدید داشتن سايت برای شرکت، سازمان، فروشگاه، دانشگاه و حتی اشخاص با تخصص های متفاوت بسیار اهمیت دارد و مهم است. هر روزه تعداد کاربران ميليونی اینترنتی افزایش می یابد. هر نفر حداقل یک شماره تلفن اختصاصی برای خود دارد که برای ارتباط برقرار کردن با آن شخص از آن استفاده می شود ،  امروزه داشتن سايت مانند داشتن يک شماره تلفن مي باشد. در این حد ضروری و مهم است .مردم اولين جايي که به دنبال شرکت  و کسب و کار و یا هرگونه اطلاعاتی راجب شما مي گردند، بر روی اينترنت است. اگر آنها شما را در آنجا پيدا نکنند، بدون شک رقبای شما را خواهند يافت و رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت.

 

بازديدکنندگان اینترنتی معمولا بر اساس سايت شرکت ها درباره آنها قضاوت مي کنند. شرکتی که وب سايت فعال تر، زيباتر و قويتری داشته باشد مسلما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود.

یکی از ارکان اعتباردهی به شرکت ها و فروشگاه ها، سازمان ها، ارگان ها و …نوع طراحی سایت آن ها و محتوای سایت آن ها است

شرکت تک گستر این افتخار را دارد تا با توجه به نوع فعالیت و سلیقه ی مشتریانش سایتی متناسب با خواسته ی آن ها طراحی کنند و به آن ها ارائه دهد.

 

برای مشاهده نمونه کار ها کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

یکی از مهمترین دلایلی که  برای داشتن سایت ضرورت ایجاد می کند، فراگیر بودن اینترنت در عصر امروز  است. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند  تا به جای تحمل ترافیک و اتلاف کردن زمان، در منزل راحت بنشینند و به خرید اینترنتی انجام دهند. مردم اولین جایی که به دنبال خدمات شما می گردند، در اینترنت است. پس اگر شما را آن جا نیابند شما تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست داده اید و این در حالی است که رقبای شما آن ها را جذب کرده و به دست آورده اند. پس نداشت سایت به منزله از دست رفتن طیف گسترده ای از مخاطبان و سود همراه آن ها برای کسب و کارتان است.

شما با داشتن سایت به فراتر از مرزهای منطقه یتان ، شهرتان و حتی کشورتان خواهید رفت . میلیاردها انسان در سراسر جهان بخشی از زمان خود را در اینترنت صرف می کنند. تصور کنید شما کسب و کارتان را برای این جامعه آماری راه اندازی کرده اید و نه فقط برای افرادی که در منطقه ی کاری و یا شهر کاری شما وجود دارند بنابراین .

شما می توانید در سایت خود تمام محصولات و خدمات خود را  بدون هیچ محدودیتی معرفی کنید آنها را  در هر زمان و بسته به کارتان و خدماتی که ارائه می دهید به‌ روز رسانی کنید. مخاطبان شما هربار برای اطلاع و مشاهده ی خدمات شما  نیاز به مراجعه حضوری ندارند و میتوانند بصورت اینترنتی آن ها را چک کنند و در صورت نیاز مراجعه و یا به همان صورت اینترنتی آن خدمات را دریافت کنند.

شما با داشتن سایت فروشگاهی بدون محدودیت زمانی خواهید داشت ، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، ۷روز هفته دردسترس مخاطبانتان خواهید بوددر واقع وب سایت شما نماینده‌ی شماست حتی در ساعت‌هایی که شما در دسترس نباشید ، سایت شما در حال معرفی خدمات و محصولات شما به مخاطبتان است.

می توانید  به جای صرف کردن هزینه‌های بالا برای تبلیغات و بازاریابی سایت خود را بهبود ببخشید تا گوگل شبانه‌روز برای شما مشتری بیاورد.با انجام برخی فعالیت‌ها در زمینه‌ی سئو و بهینه سازی وب سایت با کمترین هزینه در بستر وب برای خود بازاریابی اینترنتی نمایید.

 

فارغ از نوع کسب و کار شما نیاز به وب سایتی جامع و متناسب با نیازهای خود دارید که بتوانید کسب و کار خودتان  را در آن معرفی کنید. صفحاتی که شما صاحب و البته مسئول آنها هستید و کاملا مطابق نظر،سلیقه و شرایط شما قابل مدیریت می باشند.  و با این کار بیشتر در معرض دید مخاطبانتان قرار بگیرید

اگر کسب و کارتان در معرض دید افراد بیشتری باشد قطعا درصد فروش یا ارائه خدمات شما بالاتر خواهد رفت. تیم تک گستر همواره سعی دارد تا با طراحی سایتی متناسب با سلیقه و کار شما و با کمترین هزینه برای شما افتخار آن را داشته باشد تا مجری شما دراین عرصه  باشد.

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now

تک گستر