امروزه با افزایش روز افزون کاربرانی  که به دنبال کالا و خدمات در اینترنت هستند، طراحی سایت امری مهم برای سازمانها و شرکتها می باشد

طراحی سایت سازمانی

یکی از ویژگی های سایت های سازمانی معرفی امکانات وخدمات هر سازمان است..هر سازمان هزینه می کند و وب سایت سازمان خود را ایجاد می کند تا  کالا و خدمات سازمان خود را معرفی کند و یکی از وظایف وب سایت این است که سازمان را به طورکامل معرفی کند.

امکاناتی که یک سایت سازمانی باید داشته باشد عبارت اند از :جستجو درسایت،صفحه ارائه درخواست و سیستم پشتیبانی،طراحی صفحه دبیرخانه،فهرستی از موضوعات،تیتر های اخبار سازمان،وضعیت هواشناسی،فهرست اتفاقات و رویدادها،تالارهای گفتگو،محل درج پیام هاو….

طراحی سایت سازمان باید به گونه ای باشد که امنیت بالایی داشته باشد زیرا تمامی اطلاعات مربوطه به آن سازمان در آن سایت موجود می باشد که اطلاعات کاملا مرمانه ای است.پس باید طراحی آن با امنیت بسیار بالا صورت گیرد تا حریم اطلاعات آن سازمان حفظ گردد.

طراحی سایت های سازمانی برای سازمان های مختلف همانند طراحی سایت ادارات،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت وزارتخانه ها ،طراحی سایت شهرداری،طراحی سایت سازمانهای خصوصی،طراحی سایت موسسات و….

اگر قصد دارید برای سازمان خود سایتی تهیه کنید ما در این راه شما را همراهی خواهیم کرد.

طراحی سایت سازمانی

برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید

به خاطر این که هر کسب و کار راه جداگانه ای دارد و برای خود منحصر به فرد است سایت هر کدام با دیگری فرق دارد پس بهتر است برای آن که سایت مناسب خود را با مناسب ترین قیمت داشته باشید از تیم ما مشاوره دریافت کنید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now