سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می روند

news-1

طراحی سایت خبری

سایت خبری برای گسترش سریع و وسیع اخبار روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که از طریق  اینترنت  اخبار دنیا را دنبال می کنند . آن ها مدت زمان زیادی را در اینترنت گذرانده و  سایت های خبری را بالا و پایین کنند تا از جدید ترین اخبار روز دنیا با خبر شوند و آنها کمتر به سمت روزنامه ها رفته و ترجیح می دهند در هر ساعتی از شبانه روز به اینترنت سر زده و از آن استفاده کنند. به همین علت وب سایت های خبری در صدر جدول وب سایت های پر بیننده قرار میگیرند.

بخش های یک سایت خبری شامل قسمت هایی مانند آرشیو اخبار، آرشیو گزارش ها، آرشیو مقالات، آرشیو مصاحبه و گفتگو ها و آرشیو گزارش های تصویری می باشد.

طراحی سایت خبری باید به گونه ای باشد که امنیت بسیار بالایی داشته باشد هم چنینی در طراحی آن بهینه سازی موتور های جست و جو در نظر گرفته شود . هم چنین باید قالبی ساده و با کاربری آسان داشته باشد زیرا مخاطبان آن عمم مردم هستند.

طراحی سایت خبری توسط تیم تک گستر برای شما به طور کاملا اختصاصی طراحی شده و با توجه به سلیقه ی شما خصوصی سازی می شود. هم چنین طراحی سایت خبری با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط تیم تک گستر برای شما انجام می شود.

برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید

به خاطر این که هر کسب و کار راه جداگانه ای دارد و برای خود منحصر به فرد است سایت هر کدام با دیگری فرق دارد پس بهتر است برای آن که سایت مناسب خود را با مناسب ترین قیمت داشته باشید از تیم ما مشاوره دریافت کنید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now