هدف تیم تک گستر در طراحی سایت استارت آپی، ثبت ایده ی شما و تبدیل آن به یک دنیای در دسترس برای مخاطبانتان است.

startup

سایت استارت آپی

استارت آپ ها در فضای مجازی ایران، به واسطه ده ها میلیون کاربر اینترنت جوان و با سواد، مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده اند. حتی برخی، روش های خیلی ساده برای استارت آپ در نظر گرفته و از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و حتی شبکه های پیام رسان موبایلی مانند تلگرام،‌ برای راه اندازی استارت آپ دیجیتالی خود بهره گرفته اند.

دنیای استارت آپ های دیجیتالی، ددنیای ایده های خلاق و الگوهای نوآور برای ارائه محصول جدید به مخاطبانیست که همواره به دنبال روش های جالب برای دریافت اطلاعات هستند. استارت آپ، در واقع، بخش های کارآفرین و نخبه جامعه هستند که تلاش دارند ایده های خود را تجاری سازی (commercialization) کرده و فرصت های مختلف را برای خود و دیگران خلق کنند.

هر شخص ایده ای دارد که آن ایده می تواند به یک استارت آپ بسیار خوب تبدیل شود. ما شما  را در راه رسیدن به اهدافتان همراهی خواهیم کرد. تیم گستر با داشتن تجربه در پیاده سازی ایده ها و ایجاد ابزار دسترسی به ایده های شما ( سایت و اپلیکیشن) همراه مناسبی برای شما باشد.

تا دیر نشده اقدام کنید! زیرا ایده شما هر لحظه ممکن است توسط فرد دیگری پیاده شود و شما این فرصت را از دست بدهید.

با ما تماس بگیرید و برای پیاده سازی ایده یتان مشاوره دریافت کنید.

برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه ها با ما تماس بگیرید

به خاطر این که هر کسب و کار راه جداگانه ای دارد و برای خود منحصر به فرد است سایت هر کدام با دیگری فرق دارد پس بهتر است برای آن که سایت مناسب خود را با مناسب ترین قیمت داشته باشید از تیم ما مشاوره دریافت کنید.

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now