درباره تک گستر

” معمار دنیای بدون مرز شما “

بررسی اجمالی

تیم  تک گستر سعی دارد تا با خدماتی که ارائه می دهد شما را وارد دنیای بدون مرز ” اینترنت ” کند تا شما بزرگ ترین پایگاه کسب و کارتان را که محدودیت زمان و مکان ندارد و همیشه در دسترس را داشته باشید .  شما را در واردشدن به عرصه نوین تجارت همراهی کرده تا شما نیز از مزایای آن بهره مند شوید.

خدماتی که تیم تک گستر ارائه می دهد  به اختصار عبارت اند از: طراحی سایت در هر زمینه ای(شرکتی،فروشگاهی،استارت آپی و ….)،طراحی اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و ios ، بهینه سازی سایت که شامل خدمات سئو سایت و گوگل ادوردز ،طراحی مجدد سایت های موجود و تغییر در آن ها ، ثبت انواع دامنه های ملی و بین المللی، خدمات شبکات اجتماعی مربوط به اینستاگرام ( افزایش فالوور و…) و تلگرام ( افزایش ممبرو…) و ….. است

ما سعی داریم این خدمات را به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان ارائه دهیم.

هدف ما

هدف ما در تک گستر ایجاد یک تحول عظیم و بسیار سود آور در کسب و کار شما است. شما برای ایجاد این تحول در کسب و کارتان باید فضای دیده شدن در دنیای مجازی را به مخاطبان خود بدهید و به آن ها اجازه دهید در هر ساعتی و در هر جایی به خدمات شما دسترسی داشته و بتوانند آن ها را ببینند

اولین و مهم ترین هدف برای دستیابی به یک پایگاه اینترنتی و بدون محدودیت ” سایت ” است که  بی شک امروزه یکی از اصلی ترین ارکان های هر کسب و کاری محسوب می شود. سایت به عنوان نماد اصالت هر کارتری خود شناخته می شود.شما از این طریق می توانید بدون محدودیت با مشتری خود در ارتباط باشید.

اولین و مهم ترین هدف برای دستیابی به یک پایگاه اینترنتی و بدون محدودیت ” سایت ” است که  بی شک امروزه یکی از اصلی ترین ارکان های هر کسب و کاری محسوب می شود. سایت به عنوان نماد اصالت هر کارتری خود شناخته می شود.شما از این طریق می توانید بدون محدودیت با مشتری خود در ارتباط باشید.

تیم تک گستر با داشتن تیم قوی شامل مهندسان برنامه نویس خبره، سئو کاران حرفه ای، و بازاریابان اینترنتی و .. هموراه سعی دارد به بهترین شکل ممکن در راستای این هدف شما را همراهی کند تا به این هدف بزرگ دست یابید.

چهار اصل اساسی تیم تک گستر

کیفیت بالا

تیم تک گستر افتخار دارد تا پروژه ها را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهد و در اختیار شما عزیزن بگذارد. که دستیابی به این کیفیت امری بی دلیل و اتفاقی نیست بلکه به خاطر حساسیت تیم بر روی تمامی پروژه از زمان آغاز آن تا زمان تحویل آن است.

قیمت مناسب

یکی از اصول اساسی وهم  ارائه خدمات با قیمت مناسب است زیرا نرخ پروژه ها با توجه به حجم آن متفاوت است و تیم ما سعی دارد با کم ترین سود ممکن پروژه ها را بابالاترین کیفیت انجام دهد.

بالاترین سرعت

پروژه های شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. و هر پروژه در زمان تعیین شده تحویل مشتری می گردد هدف ما رضایت مشتری می باشد

پشتیبانی

پشتیبانی 24 ساعته از زمان تحویل پروژه و تا یک سال پس از تحویل پروژه به صورت رایگان انجام می گیرد و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را بر طرف خواهد کرد .

برخی از نمونه کارهای سایت

روش کار ما

1 2 3 4
مشاوره

مشاوره

در ابتدای هر پروژه ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان به صورت حضوری برگزار می شود تا ابعاد پروژه مشخص گردد و بهترین گزینه ی منسب برای پروژه شما انتخاب شده و انجام گردد.

برنامه ریزی پروژه

برنامه ریزی پروژه

پس از انجام مشاوره و رسیدن به توافق،تیم ما برنامه ریزی های پروژه را انجام داده و زمان بندی لازم برای پروژه را تعریف می کندو با داشتن یک برنامه جامعه و هدفمند آماده برای شروع کار می شود

اجرا و پیاده سازی پروژه

اجرا و پیاده سازی پروژه

پس از برنامه ریزی مهندسین تیم تک گستر اقدام به انجام پروژه طبق برنامه ی ریخته شده می کنند و در این مرحله تمام دقت و حساسیت خود را به کار می گیرند تا پروژه را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند

تحویل پروژه

تحویل پروژه

پس از اتمام کار، پروژه با تمام ابعاد مشخص شده و در زمان مقرر شده تحویل داده می شود. تیم تک گستر از زمان تحویل پروژه به مدت یک سال ضمانت پشتیبانی کامل و 24 ساعته به صورت رایگان را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آیا می خواهید پا به دنیای بدون مرز تجارت خود بگذارید؟؟

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

Call Now